trilogija ko moški jočejo

Simpozij Ko moški jočejo, se svet ustavi je prvi v nizu dogodkov, ki raziskujejo moško čustvenost. Cilj simpozija, ki ga organizirajo, moderirajo, režirajo in postrežejo ženske, je opozoriti na dejstvo, da še vedno prevladujoči patriarhalni sistem zatira tudi moške, čeprav imajo ti še vedno številne privilegije. Organizatorke smo spoznale, da je za odpravo patriarhata ključnega pomena najprej iz patriarhata rešiti moške, ostalo pa bo razpadlo samo od sebe.
Pri pripravah na simpozij smo naletele na skrb vzbujajoče statistične podatke o tem, kako smrtonosen je patriarhat za moške (zgodnejše in nasilnejše smrti ter pogostejše poškodbe); ugotovile smo, da se večina moških ne zaveda popolnoma škodljivega vpliva privilegijev, ki so jih deležni; in najpomembnejše, nihče od moških, s katerimi smo se pogovarjale, ni želel biti rešen (saj so to dojemali kot podrejenost).

bell hooks v svoji knjigi The Will To Change piše, da patriarhat uči dečke, da ne smejo izražati nobenega drugega čustva kot samo jezo in da je ta neposredno povezana z nasiljem. Na prvem simpoziju bomo raziskovali kompleksnost čustvene pokrajine moških v sistemu, ki ne spodbuja njihovih čustev. Pogovarjali se bomo z edinimi moškimi izmed številnih, s katerimi smo stopile v stik, ki so bili pripravljeni na dialog. Poskušali bomo spremeniti travmo v dramo in spustiti čustva na plan.
Pričakujete lahko torej veliko govorjenja, pitja, upamo pa, da tudi nekaj joka.

trilogija

kolofon

SIMPOZIJ

  • Koncept: Lea Kukovičič, Sodja Lotker
  • Glavni govorec: Federico Campagna
  • Moderatorka: Eva Neklyaeva
  • Govorci: Julian Hetzel, Primož Bezjak, Juan Carlos Martel Bayod
  • Zaključki: Ana Pavlič
  • Glas: Blaž Andrejka, Žiga Jan Krese, Luka Grižonič, Tadej Premužič
  • Režija: Lea Kukovičič
  • Dramaturgija: Sodja Lotker
  • Scenografija, oblikovanje svetlobe, vizualije: Toni Soprano Meneglejte
  • Oblikovanje zvoka: Jure Vlahovič
  • Tehnični direktor: Andrej Petrovčič
  • Tehniki: Igor Remeta, Duško Pušica, Manca Vukelič, Vid Starman
  • Producentke: Alma R. Selimović, Ajda Koloini, Špela Kopitar
  • Odnosi z javnostmi: Tamara Bračič Vidmar, Klara Drnovšek Solina
  • Gostoljubje: Ajda Koloini
  • Asistentka scenografinje: Monika Pocrnjić
  • Skupaj z: Tanja Radež, Mojca Jug, Ema Levec, Klara Hawlina, Marina Vitković, Neža Dvorščak, Sofiia Rypalenko
  • Produkcija: Bunker, Ljubljana
  • Koprodukcija: Prešernovo gledališče Kranj
  • V sodelovanju z: Stara mestna elektrarna – Elektro Ljubljana, 53. Teden slovenske drame
  • S podporo: Ministrstvo za kulturo, Mestna občina Ljubljana, Mestna občina Kranj
  • Sponzorstvo: Tektonik, Foculus

Dodatne informacije

3. 3. 2023, Ko moški jočejo, se svet ustavi, simpozij, Stara mestna elektrarna – Elektro Ljubljana

5. 4. 2023, Zadnji Hamlet, predigra, Foaje Prešernovega gledališča Kranj

8. 6. 2023, Predpremiera: Zadnji Hamlet, Prešernovo gledališče Kranj

14. 9. 2023, Premiera: Zadnji Hamlet, Stara mestna elektrarna – Elektro Ljubljana

Lea Kukovičič

Lea Kukovičič (1994) je diplomirala dramaturgijo na AGRFT, magistrirala pa režijo na DAMU v
Pragi – avtorsko gledališče in gledališče predmetov.
Zanima jo igra vzpostavljenih družbenih sistemov – kako vzpostaviti dovolj pravil, da igra teče in jo lahko igramo vsi in obenem – kako kršiti pravila svoje igre in igre vseh drugih.
Je gledališka ustvarjalka, a njeno delo pogosto oplajajo in informirajo politike sodobne vizualne umetnosti; v svojih stvaritvah se osredotoča na to, kako lahko umetnost neposredno vpliva na družbo, gospodarstvo in politiko. Ustvarja začasne kolektive umetnikov in ne-umetnikov, ki na novo premislijo, domislijo in opredelijo gledališče.