Tehnoburleska Tatovi podob
SPOŠTOVANI OBISKOVALCI! V SKLADU S POGOJI ZA OBISK KULTURNIH PRIREDITEV JE ZA OBISK DOGODKA V VELJAVI POGOJ PCT
Tatove podob so sodelavke in sodelavci, ki so v različnih oblikah sodelovali v preteklih letih, vzpostavili kot redni, modularni, presenetljivi, nikoli isti in predvsem umetniško družaben večer. V procesu dela so avtorji ambiciozno razmišljali in raziskovali »feministično postdramsko burlesko«. Z večerom Tatovi podob kontinuirano izdelujejo nove umetniške prispevke, komentarje in sporočila, ki neposredno nagovarjajo občinstvo, se vrtijo okoli, znotraj in preko polja “feministična burleska”.
Tatovi podob so Emanatova uspešnica, ki je od leta 2013 doživela že več kot petdeset ponovitev tako doma, kot v tujini, med njimi se je predstavila na Tednu slovenske drame, že dvakrat pa tudi v spremljevalnem programu Festivala Borštnikovo srečanje. Z vztrajno prisotnostjo je dosegla povečanje interesa in zgradila svoje specifično občinstvo, ki večkrat pride na ponovitve. Ob vsaki ponovitvi sodeluje med 10 in 15 ustvarjalcev večinoma samozaposlenih v kulturi. Predstava je bila že izvedena v Ljubljani, Mariboru, Kranju, Cerknem, Hrastniku, nekajkrat pa je gostovala tudi na Hrvaškem.
Več: https://emanat.si/si/produkcija/tatovi-podob/
Vstopnice: 5 €
Sodelavci:
Ustvarjalci in izvajalci:
Feminalz: Crucial Pink, Mad Jakale, Mathilde Buns, Tristan Bargeld, H.P.D. (hormonal perturbator in decay), Rosa Dolor, Rebellious KITCH Controversy, Dee Dee Void, Ariela, GlitterAid, Musée-Cunt
MC: Dee Dee Void, Gospod Magdalenca
Kostumografija: Tanja Pađan/Kiss the Future
Maska: Tina Prpar (Tinka Pobalinka)
Izbor in originalna glasba: Nova deViator
Oblikovanje svetlobe: Janko Oven
Video: WNDV
Besedila: Feminalz
Podpora:
Produkcija: Emanat
V sodelovanju: Klub Gromka, Maska, Kino Šiška, Stara mestna elektrarna – Elektro Ljubljana
Zahvala: Zavod Projekt Atol
Finančna podpora: Ministrstvo za kulturo RS, Mestna občina Ljubljana
Tatovi podob se napajajo iz dveh virov: aktualnosti (družbe) in avtoironije. Prva sestavina, torej reagiranje na dane družbene okoliščine, je tista vitalna snov, ki tehnoburlesko pravzaprav ohranja pri življenju. Nenenhno sklicevanje na aktualne dogodke (družinski zakonik, begunstvo, Evropska unija idr), osebe (Melania Trump) ali konflikte (Rimskokatoliška cerkev), je temeljno gonilo posameznih kabarejskih točk, ki z obilico avtoironije, lucidne imitacije in samokritičnosti izrisuje svet v namenoma popačeni/karikirani podobi, ta pa ostaja sporočilno verodostojen in piker. Serija posameznih točk, ki jih vsakič povezuje kvirovsko naravnan konferansje, se sestavlja v celoto celovečernega druženja nastopajočih in občinstva, med katerimi se pogosto spleta naelektreno zavezništvo, ključni temelj dogodka. Tudi v tem so Tatovi podob ena redkih (dlje časa trajajočih) scenskih produkcij, ki relacijo med odrom in avditorijem razumejo (in čutijo) kot enoten biotop, kjer prvi ne more brez drugega, drugi osmišlja prvega. Atmosfera vsake ponovitve je, ne glede na nekatere vnaprej poznane točke, posledica odziva občinstva.
30.09.2017, Revija Dialogi, Tehnoburleska Tatovi podob: Paradoks učinkovite reciklaže in nujnost osvobajanja teles, Zala Dobovšek