Matija Ferlin: Sad Sam Almost 6

SPOŠTOVANI OBISKOVALCI! V SKLADU S POGOJI ZA OBISK KULTURNIH PRIREDITEV JE ZA OBISK DOGODKA V VELJAVI POGOJ PCT

V solo predstavi Sad Sam Almost 6 želi Matija Ferlin raziskati otroški um, ki ga ne pogojuje nič, niti lastni obstoj. V procesu odraščanja zavest trči ob družbene norme in omejitve, ki jih občuti kot zatiranje in teror. Vsi fiktivni liki iz otroštva postanejo sovražniki. Dejstvo, da moramo odrasti pa vodi v nepopolnost, ki dela naša življenja in načine preživetja svojske in posebne.

Sad Sam je konceptualna serija, ki jo koreograf Matija Ferlin začel razvijati že leta 2004 v Amsterdamu s premiero Sad Sam Now I am. Drugi solo, Sad Sam Almost 6 je bil premierno prikazan janurja 2009, Sad Sam Almost Lucky pa je sledil leta 2012. Po številnih uspešnih predstavah, ki jih je razvijal med leti 2012 in 2020 se je v letošnjem letu vrnil k seriji Sad Sam in jo okronal z uprizoritvijo Sad Sam Matthäus v koprodukciji z Dunajskimi slavnostnimi dnevi in Centre national de la danse. Zaradi velikega zanimanja za Matijev opus smo se z avtorjem odločili, da obudimo tudi druge predstave iz serije.

Več: https://emanat.si/si/produkcija/sad-sam-almost-6/

Vstopnice: 10 € / 7 €

Sodelavci:
Avtor in izvajalec: Matija Ferlin
Dramaturgija: Katja Praznik
Scenografija: Artikl, Silvio Živković
Kostumi: Artikl
Oblikovanje svetlobe: Urška Vohar, Saša Fistrić
Sodelavci: Alexandar Nussbaumer, Mauricio Ferlin, Maja Celija, Maja Delak
Koordinacija projekta: Sabina Potočki

Zahvala: umetniška ekipa navedena zgoraj, Andrea, Nikola in njegove živali, Danijela, Ame, Tqw Stuff, Josip, Max, Mum&Dad, Istarsko narodno kazalište, Senka, Robert, Ivica, Slaven, Aleksandar, Christophe, Kristina, Rhubarb Festival, MPS in vsem, ki so kakorkoli pomagali pri realizaciji predstave.

Podpora:
Produkcija: Emanat, Ferlin d.o.o
koprodukcija: Chez Buswick, New York, Bunker – Staramestna elektrarna, Elektro Ljubljana
Finančna podpora: Istrska županija, Ministrstvo za kulturo RS
S pomočjo: Tanzquartier Wien, KulturKontakt Austria (artist-in-residence programme)
Medijska podpora: Mladina in Radio Študent

Kritike:
(…) Matija Ferlin prepričljivo in mestoma duhovito osmisli odnos s scenskimi elementi – figuricami, ki ga je mogoče razumeti kot že omenjeno otroško igro in hkrati kot ironiziranje položajev v različnih duhovnih skupinah, ne nazadnje tudi na plesnih delavnicah, na katerih učitelji in pedagogi za vsako ceno skrivajo svoje pomanjkljivosti, ne da bi ob zdrsu svojega koncepta prevzeli odgovornost. Zaradi natančnega loka in močne avtorjeve sugestivnosti se zdi, kot da so figurice na odru oživele, o premišljeno strukturiranem plesnem performansu Sad sam pa priča tudi gledališka iluzija, da je petdesetminutna predstava mnogo krajša, kot je v resnici.
Delo, 6.2.2009, Sad sam/almost 6/, Mojca Kumerdej

(…) Performerjeva dejanja so učinkovala kot otroške igre, ki so nenehno drsele v socialno metaforo. Nepreštete figurice so nadomeščale realno skupnost (“All you have in common are these actions and this place”), ki jo je nadzoroval in vodil performer, zasnovano na skupnem dejanju, kot je korakanje v krogu. Tudi ta skupnost se je zataknila v vmesnem prostoru, saj so jo razbijale akterjeve težnje po individuaciji, kakršno začne razvojno izkazovati vsak otrok: odrski odraščajoči se je od skupnosti oddaljeval s tem, da je od nje zahteval izdatno pozornost ter da je izpostavljal svoje specifike (na primer interpretiral je svojo najljubšo pesem). Če je omenjena polovica podija namigovala na družbene strukture, predvsem njene normative in konvencije, s posebej poudarjeno strategijo redukcije in vzgoje, je druga, popolnoma prazna polovica, ki jo je razsvetljeval grozd reflektorjev (sonce?), reprezentirala polje spomina, gole posameznosti, ki je družba še ni udarila. Reprezentirala je otroško ontologijo, izpovedano v reminiscencah odraslega, ki je davno tega doživel pristno senzualno izkušnjo. (….)
Dnevnik, 5.2.2009, V etično brez blišča, Ana Schnabl

Datum

15. 11. 2021
Expired!

Čas

20:00

Lokacija

Stara mestna elektrarna
Kategorija